Gårdagen

Så nu är den "nya" bloggen igång. Förändringar kommer att ske men inte just nu, har ju lov!

Ikväll ska jag ut med mina fina vänner och ha det allmänt trevligt. Känns som år och dagar sedan jag var ute senast...
Gårdagen spenderades i Skövde med fina Sara. Blev fika och lite shopping! Bland annat köpte jag två läckra piercingar, bild kommer sen.
Kvällen bestod av mycket tjut: -Ghhhaaaa varför gör hon så!!,
-åhhhhhhhhhhh kolla bara hur söt han är!,
-ÄÄÄÄÄÄLSKAR VILLE!!!!
Jag talar självklart om filmen Rosa The Movie. Jag och Sara blev 14år på nytt kändes det som.
Det blev även en sväng till Stralle där det var några sköna snubbar och tjej. Deeptalk och mycket skratt resulterade kvällen i iaf.

Nu ska jag snart iväg och fota lite. Bilder kommer upp senare under kvällen, får vi hoppas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu