Longboard

Lyckan är stor! Kvällen/Natten var supertrevlig! Tack ni som var här och gjorde kvällen supertrevlig och tack snälla Emil för att du följde mig hem och räddade mig från alla hararna!
Dagen har spenderats i solskenet, har till och med fått lite färg/fräknar på nosen och det är inte illa alls. Lyckan är just nu stor men den hade varit fulltalig om jag hade haft en longboard.
Ni fattar inte hur arg jag är på mig själv över att jag inte köpte en förra sommaren. Den hade suttit som pricken över i:et idag. Istället för longboard tog jag mig en promenad som slutatde vid Ållevi där Erik satt.
Det blev Erik, oskar och Oreoglass på donken tillslut. 2 mycket trevliga pöjkar o glass när solen skiner. Förstår ni hur fint jag mådde!?

Resterande tid av kvällen ska jag tillbringa framför Glamourama! ska även lägga upp bilderna jag lovat er
Sålänge säger jag " Ha det gött och njut av solen för man vet aldrig när den tittar fram igen"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu