Lov = dålig uppdatering

Tjenamors!
Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen men detta skyller jag på ett välbehövligt lov med ett oväntat bra väder. Tänkte ge er en snabb sammanfattning av min lediga tid:
*Jag har varit i Götet 3grr. Gång nr.1 var det Sara som stod för underhållningen! Det blev shopping shopping shopping. Gång nr. 2 vart det 1års kalas för lilla kusinbarnet Julia. och gång nr.3 hjälpte jag syster att shoppa lite fräsha sommarkläder!

*Jag har startat sommaren på riktigt genom att genomlida årets första dopp i Säm. Temperatur: Kallt. Känsla: Kallt. I kort: Kallt!

*Jag har coachat Carl i SM. Tyvärr blev det en kort tunering men vi är nöjda ändå! Motståndet var trotts allt 2 år äldre och erfarnare.

*Jag har Grillat och dansat loss tillsammans med ett gött gäng - Tack Becca!

*Jag har varit på Donken ett x antal gånger och gottat i mig glass - i stora lass...

*Jag har hejat på IFK men de förlorade ändå... mot Kinna

Där fick ni i kort mitt lov (som jag anser varit alldeles för KORT!) Imorgon drar plugget igång igen och det ska bli skönt att få igång alla rutiner igen. Jag blir alltid så himlans lat när jag inte har en massa måsten hängandes över mig. Och på något konstigt sätt saknar jag det redan...


Bilderna är från IFK-KINNA matchen


1års kalas


Årets första dopp

Avslutar men en "sommarkänslabild"


Postat av: Anonym

hur gör man att de snurrar i titeln? håller på med en egen hemsida och jag vill få det så , men lyckas ej

2011-04-26 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu