Sista dagen på jobbet

Sådär nu har jag gjort min sista dag på sommarjobbet och det är med blandade känslor jag säger detta.
Jag har fått jobba med så underbara människor som verkligen har inspirerat mig på alla sätt och vis! Jag har fått lära mig otroligt många nya saker och jag har fått en mening till varför Kemi ska vara bra att kunna.. För ett år sedan skulle jag aldrig kunna se mig själv stå iförd ett par labb-brillor och leka med kemikalier utanför skoltid. Men där har jag nu stått, ett år senare, och faktiskt tyck det varit roligt..
Iaf så är nu mina 4 veckor på Falköpings Mejeri över. Fick ett "litet" paket av personalen där som innehöll 3 stora chokladkakor och handdukar. Tack för detta! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu