Sommarlovet 2011

Nu drar vi igång igen! Efter en händelserik sommar (som inte är över än, positivt tänkande!) med så mycket äventyr och skoj att jag knappt vet vart jag ska börja.
Sitter just nu och fixar ihop lite bilder på speciella ögonblick från sommaren 2011 som sen ska sättas in i min fotobok/livsbok... Det är ett litet mysigt sätt att få komma ihåg det som gjort en glad! Sen älskar jag att sitta och pyssla med mina bilder som jag skrapat ihop. Det är så himla personligt!

Här får ni en liten inblick i mitt sommarlov 2011:














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu