Tennisdrömmar

Efter 10 timmars jobb idag är jag helt slut! Jag vill börja plugget igen för jag orkar snart inte en dag till på jobbet. Att ha ett stort ansvar är jobbigare än jag någonsin kunnat trott men jag äskar det verkligen! Tänk att få jobba med någonting som man brinner för, som man kan lära sig någonting utav och som man alltid vill utveckla i famtiden. Ett sån jobb vill jag ha!
Men jag tror inte att jag kan ge upp drömmarna som jag har om att bli något inom tennisen än. Jag kan inte se mig själv sittandes vid ett skrivbord i framtiden och bara läsa om mina (idag) tennismotståndare... Jag vill inte ge upp mina tennisdrömmar...än!
Påtal om tennis:
Idag drog träningen igång igen efter sommarens lilla uppehåll. Kändes riktigt roligt och skönt att få stå på banan igen som coach. Får även passa på att tacka Nike för de fina skorna som jag fick idag. Tack!


Här är de: rosa och fina den här gången




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu