Konfirmation

Idag har det varit fullt upp! Syster har nämligen konfimerat sig och hela släkten har firat detta med dunder och brak.
Hann även kika lite wimbledon emellan alla kakor. Djokovic kammade hem allt vilket var väldans roligt. Han har varit riktigt het nu ett tag! Och gissa vad: På Fredag drar jag och mina töser till Halmstad och ser han lira! 
Vi ska stå i klacken och göra allt för att Sverige ska kamma hem en seger.
 Appropå tennis: Nu har jag bestämt mig för att ta tummen ur och sattsa en sista gång, fullt ut! Jag känner att jag måste ta chansen nu för vem vet vad jag gör om ett år. Troligt vis pluggar jag vidare någonstans och hinner inte träna någon tennis på den höga nivån som jag vill. Så nu fram till nästa sommar ska jag ge gärnet!
Inget ska få hindra mig!
Satt förut och planerade träning och tävling under den kommande perioden. Ser verkligen fram emot att få visa vad jag är kapabel till!

NU KÖR VI!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu