Kidnappning

Datan verkar vara på bra humör idag vilket jag tackar för! Sitter i skolan och finslipar på mitt 3D hus i CAD. Är rätt nöjd (a)
Om några timmar ska jag ta mig ner mot stan för att ÄNTLIGEN klippa mig och fylla i utväxten. Har känt mig som en fågelskrämma i huvudet nu den senaste veckan...

Gårdagen var den bästa på länge! Vi ambassadörgänget har under 2 veckors tid planerat en kidnappning av vår självaste Martin Erkenborn. Och OM det blev lyckat!
Vid 5-tiden samlades alla hemma hos Bella för att finslipa planerna. Vår medhjälare Polis-Mackan hjälpte oss, detta tackar vi för!
Planen löd såhär:
Med hjälp av Martins pappa hade vi strickt fått Martin att vara hemma vid 6-tiden. 18:05 kackar polis-mackan på hemma hos familjen Erkenborn. Martin öppnar dörren och möts av en polisbricka upptryckt i ansiktet. Skraj som Martin är vågar han inte göra någonting annat än att följa med polisen när han säger att Martin måste med på rättegång i Skövde (detta samtalet är inspelat och kommer att läggas upp snarast)! Polisen tar med sig Martin i bilen. Men istället för att åka direkt till Skövde ska polisen "plocka upp en kollega". Denna kollegan RÅKAR bo på Bellas gata. Så när bilden rullar in på Bellas gata så står vi där och överraskar han. Ni förstår säkert själva vilka fina hot vi fick av Martin sen ;)
Kvällen bestod sen utav grill och en fin 8-kamp.
Tack alla som hjälpte till och gjorde kvällen!!!

Nu ska jag CADa lite till
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu