Sammanfattning av studenten 2011

Studenten 2011 betyder att det nu är massa sköna 3:or, föredetta 3:or, som man kommer sakna jätte mycket på skolan sen när den drar igång igen efter sommarlovet, jag är många roser fattigare, minst 100kg tyngre efter alla tårtor man proppat i sig, minst ett paraply med på varenda kort som vart taget igår...

06:45 befann jag mig på Blåklintsgatan 32 igår för att fotografera den gladaste tjejen jag någonsin träffat, Söta Jennie Brorsson! Som för många andra 92:or tog hon studenten igår. Efter att i 3 år kämpat sig igenom alla prov och allt som har med plugg att göra stod hon där. Vuxen kvinna med hela livet framför sig. Efter denhär dagen skulle hon vara fri. Och är det någon som förtjänar detta mer än Jennie så säg till! Jag och Jennie har vuxit upp tillsammans och jag har sett henne genomföra allt hon gett sig på med bravu. Tjejen är målmedveten som få och har hon bestämt sig för att klara någonting så ger hon sig aldrig.
I augusti kommer Jennie att plugga vidare i Örebro och jag önskar dig, Jennie, all lycka till! Jag kommer och hälsar på dig <3


Finaste studenten 2011, och lyckligaste?

09:00, Jag och mina fina ambassadörer träffas i Odenhallen där avslutningen för 3:orna ska hålla hus. Vi har dagen innan placerat ut oranga stolar i hela salen (usch säger jag bara vilket slit!) och putsat till hallen för att få den att glänsa som aldrig förr.
För att spexa till avslutningen hade vi köpt 10 megabadbollar som nu skulle blåsas upp. Första bollen jag skulle blåsa upp tog banne mig 25 minuter! Gratisfylla?


Madde och Sofie kämpar på!



10:00 och showen drar igång! Alla studenter strålade av glädje och jag kunde inte ens tvinga ner mitt smile när jag såg dem. Talet Anders höll var det mest klockrena talet jag någonsin hört, sågen var lika vacker som alltid och alla var jätte snygga!


Lite spex


skönsång


Glädje!

Efter avslutningen drog jag och Madde upp till skolan för att hänga på lite roser på folk.  Vi släppte även iväg kotegen genom att släppa iväg 200 gula och svarta ballonger över staden.
Sedan for vi ner i våra rallybilar för att kolla på tågandet genom stan...













Sista bilden bjuder vi på för vi vet att vi är så jävla heta!<3

Kvällen/Natten var förövrigt den bästa på länge! Förfest - träffade massa nya trevliga snubbar och hade en jätte rolig kväll.
Terassen - Har aldrig varit med om att det är folk där men igår var det fullt med grymma lirare där, bland annat jag, amanda o madde!
Natten - volleybollägenheter, vad ska man mer säga ;)
GRYM KVÄLL/NATT! Tack ni som gjorde den till vad den blev!!!

Postat av: Madde

Tack för dagen/kväll/natten, grymt kul! <3 Läsåret 11/22 blir vårat!

2011-06-11 @ 23:33:42
URL: http://makethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu