Tjoflöjt

tack till alla underbara vädergudar för detta fantastiska väder! Jag har spenderat hela dagen på badet tillsammans med härliga människor. Har idag konstaterat att alla blir sjukt mycket snyggare när de blir bruna! Inte fakebruna nu utan riktigt sommarsolkyssta. Riktigt läckert! Till och med jag börjar få mig en fin bränna. Mina sommrar brukar ju annars resultera i en fet tennisbränna.. Alltså sträck efter shorts/kjol och linne. Tennisklänningsbrännan är den värsta: Bruna armar och ben men en kritvit mage...Så kan det va.

Vill åter en gång trycka ner Falköping i skiten. Staden kryllar av falska rykten. Folk tror de vet allt om alla!
Tur att man har en stoltehet och inte bryr sig om all skit som verkar underhålla andra. Jag vet vad som stämmer och inte stämmer om mig sjäv. Så ligger det till! :)

Nu ska jag ta mig en dusch och fixa till mig inför kvällens äventyr! Wihoo
Bilder och roligare inlägg kommer när min data fungerar. Köksdatorn börjar bli lite tråkig pga bildbristen som råder i den.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu