Tatuering

Nu vet jag vad jag vill ha för tatuering om jag nu bestämmer mig för att följa med strömmen vill säga.


På samma ställe som den här tjejens tatuering men med texten:
I Love Places that makes you
Realize how Tiny you
and your Problems are

Postat av: HEJ

stavas tiny inte Thiny, förutsatt att du menar ordet för litet ppå engelska

2011-09-25 @ 18:53:41
Postat av: Anonym

*SV:*Självklart ska det stå tiny :)

2011-09-26 @ 08:52:33
Postat av: *

Vad tycks om

Amour vincit omnia - som betyder -

Kärleken övervinner allt



Kram

2011-09-26 @ 10:29:43
Postat av: Anonym

SV: Sålänge man tycker det så är det super fint ju! :) Ska man ha en text så ska man stå för vad som står. inte bara göra det för att alla andra gör det liksom ;D

2011-09-26 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu