Jantelagen kan slänga sig i väggen för... här kommer vi!



En sån här söter bild gör en slappekväll som denna lite bättre, söt va!?
Så var det fredag igen, som så många andra veckor tog även denna slut. Hade fysikprov imorse som flöt på väldans, förvånadsvärt bra. Hann även med att inleda matte E idag. Det var dock något lurigare men jag har aldrig sagt nej till utmaningar förut. Snarare tvärrt om! Säger någon att jag inte kan/klarar av en viss sak så ger jag mig fasiken på att bevisa motsattsen. Gilla mig eller hata mig för det men jag är sån. Jag är bäst, eller kommer iaf att bli bäst!

Imorgon blir det utgång med godaste gänget - Mohombi är det som gäller för vår del! All in och nu ska fläsket dallra! På tal om fläsk. Träningen går otroligt bra just nu. Det mesta går som jag vill. Jobbar dock med att hitta flytet på b.handen. Men åter igen, utmaningar är kul!
Nästa helg drar jag mig mot Borås för att se hur motståndet är där. Kan bli kul att se!

puss

Postat av: din trogna läsare

väntar på några mycket omtalade filmer, eller är det sant att det ska komma ut några sådana här på bloggen? :)

2012-01-27 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu