Nyårslöften

Nytt år, nya möjligheter... bla, bla, bla... Så låter det ju varje år?

Ne jag ska inte ha något "nyårslöfte" i år. Ne, jag ska göra det bäst av allt 2012 helt enkelt! För då behöver man inte deppa nästa nyår över att man inte klarat hålla sitt lilla löfte.

-Men jag har ändå stora planer för 2012 (året då jorden kommer gå under?)

Tennis, Tennis, Tennis: JAG ÄLSKAR TENNISEN. Så 2012 ska jag ägna åt tennisen. fullt ut!
Sen blir det en hel del plugg kan jag tänka mig? Satt lite förut och kikade på olika utbildningar efter gymnasiet och har hittat några som jag ska söka.
Vad mer kan man göra med sitt 2012. Jag ska testa på nya saker.
-Jag ska tex börja dansa tillsammans med min syster, jag ska i sommar gå en kitesurfing-kurs, jag ska flytta hemifrån?

Har ni några nyårslöften?


Jag igår

Postat av: S O F I E

dans låter ballt :D vad och vart ska ni dansa? :))

2012-01-02 @ 14:07:34
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du söka till då?

2012-01-02 @ 15:08:31
Postat av: Olivia

SV: Jag ska söka arkitektutbildningar på lite olika högskolar, ngn ingenjörutbildning och coachutbildning. sen får jag se vart jag kommer in och vad jag känner för att göra :)

2012-01-02 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu