Stolt och vill gärna skryta

Casio Cup 2012
Vinnare i damklassen - Jag! Japp jag vann!!!
Kan ni tänka er. Efter att han vunnit mot en tjej som också spelar för Falköping så var jag i final.
På andra sidan nätet stod Beata från Ulricehamn. Jätte duktig tjej!
Hon vann första set med 6-2 och jag var verkligen långt efter men jag är ju som jag är - världens dåligaste förlorare. Jag vägrar att förlora, speciellt på hemmaplan!
Det blev en vändning. Tog ekapp och andra settet vanns av mig 7-6.
Inför tredje och avgörande var mina nerver all over the place. Fjärilar i magen, jo man tackar!
Tog i alla fall de viktiga 3 första gamen i 3:e. Sen flöt det på! 
Repeterade meningen "våga för att vinna" en miljon gånger för mig själv och det stämmer nog faktiskt. Man måste våga förlora för att kunna vinna. 

Den här vinsten har jag längtat efter! Skador har satt stopp för mig me nu känner jag mig på banan ingen.
 


Kroatien 2011

Postat av: Anonym

hur tränar du armar o mage

2012-01-24 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu